najdenie miesta poskodenej rurky

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Úterý Květen 20 00:04:14 CEST 2014

Snad jen akusticky, v místě zúžení to bude, šustit a hvízdat - tedy
naslouchátko co mají lidičky od vodařů, pustit vodu a poslouchat :-)

S pozdravem P. R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jozef Racek
Sent: Monday, May 19, 2014 11:36 PM
To: HW-news
Subject: OT: najdenie miesta poskodenej rurky

Ma niekto napad, alebo skusenost ako najst miesto poskodenia/zapucenia rurky
podlahoveho kurenia PEX-AL-PEX 16 mm? Rurka je uz zaliata poterom (beton).

Vyzera to na maly prietok - zapucenie, alebo nejaka spina/poskodenie.
Rurka nie je poskodena tak, aby prepustala vodu vonku.
Pri preplachovani prudom vody voda preteka, takze nie je zapchata uplne, ale
prietok je mensi. Obehove cerpadlo kurenia cez nu pretlaci maximalne
0.2l/min.
Dlzka je asi 80m.

Premyslal som o nejakom vysielaci do vnutra, ale cez  hlinik vy to asi vela
neziarilo.

Asi pri betonazi poteru nieco na nu spadlo/niekto ju zaslapol o nejaku hranu
alebo nieco podobne... Bola natlakovana na 2 bar, ale asi to nestacilo.

Psychycky sa chystam skusit elektrikarskym perkom dostat cca 15-20 m od
koncov, ale celu ju asi neprepcham.

Rad by som nasiel miesto poskodenia conajpresnejsie, aby som sekal iba na
tom mieste a nie 15m^2...

Dodo