[Mech] Pracovní stůl

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Květen 19 23:55:04 CEST 2014

Správná odpověď je důsledná výchova partnerky. Kdysi dávno, když jsme
bydleli v 1+1 a byl jsem ještě mladý, plný mužné síly a mladistvé
jiskry, prošlo mně v obývacím pokoji i broušení balsového potahu na
větroni o rozpětí 4m ze stavebnice Robbe.
S přibývajícím věkem a přestěhováním do nového bytu jsem trpělivost mé
drahé raději již znovu nezkoušel a zařídil jsem si dílnu v kamrlíku cca.
3x4 metry původně projektantem zamýšleném jako koupelna ve druhém patře
bytu. Tam se mi vejde i soustruh a fréza (pravda, jen Sherline) a bordel
zůstává tam a jen mírně (tedy dle mého názoru mírně, moje drahá má
poněkud odlišný názor, ale ona je trochu cimprlich) proniká do zbytku
bytu. :)

Zdraví PavelK