RE: [Mech] Pracovní stůl

Pondělí Květen 19 23:12:43 CEST 2014

Zdravím - popravdě řečeno řešení neexistuje. Dlouhá léta jsem existoval "ve skříni" - v klasické univerzálce kde jsem si vytvořil stůl a jejíž výhodou bylo, že pokud šla zavřít, nemusel jsem uklízet... Ale vrtání, broušení a podobně byl problém. Doporučuji udělat si příchytku na vysavačovou hadici k brusce a vrtačce. Výrazně se tím omezí manželčiny argumenty. Koberec okolo skříně jsem měl pokrytý obdélníkem linolea 150 x 80 cm který jsem po práci sroloval - vnitřek vysypal do koše a lino vsunul do skříně.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Sunday, May 18, 2014 9:07 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: [Mech] Pracovní stůl

Nemáte někdo nápad, jak si v bytě vytvořit podmínky na méně čisté práce než je pájení?
Občas je potřeba něco vyvrtat, uříznout, pilovat... Chtělo by to nějaký svěrák. Modelářský s přísavkou na stůl není na hrubou práci.
A pak je ještě problém s úklidem pod stolem, když ve většině bytu je na zemi koberec...

Zdeněk