Úroveň maturantů

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Květen 19 21:36:56 CEST 2014

Jistě, Google je mocný nástroj. Ale na mysl se vkrádá taková skoro
svatokrádežná myšlenka - co když nepůjde proud ?
Na Wikipedii se lze jistě dozvědět mnoho věcí kupříkladu o pravoúhlém
trojúhelníku, ale když budu mít procvičený a zažitý princip věty pana
Pythagora, tak ten kousek provázku na kterém si udělám 3+4+5 uzlíků
vždycky někde najdu (vypárám svetr), trojúhelník sestrojím, zeměpisnou
šířku změřím, výšku stromů změřím, dům postavím a pokud budu chytrý jako
Ing. Cyrrus Smith, tak se postupně doberu až k nitroglycerinu a
telegrafu :))

Zdraví PavelK