PIC a C

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 19 11:49:30 CEST 2014

Pocuj, "hitec", aku verziu tohto historickeho kompilatora mas? ;-)

Mne to vo verzii 9.83 a aj v XC8 (skus ho, v mojom testovacom priklade
generuje XC8 v 1.3 asi polovicny kod) mi to v tom druhom pripade vzdy
vychadza ako false, nie true - co aj napoveda logika a analyza kolegu
Stengla.
Samozrejme, blbost je ze tam nemas zatvorky, ako ostatni nacrtli. So
zatvorkami to ide ako ma, overene v HiTech 9.83 a XC8 v 1.3

Dňa 19. mája 2014 11:09, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal/a: