OT: Úroveň maturantů

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Květen 19 10:33:10 CEST 2014

Ahoj Sasa,
treba informovat aj skolu. Cim skor tym lepsie, mozno tento pripad uz
nezachytis, ale budu vediet do buducnosti. Kym sa budu taketo veci
tolerovat dovtedy to budu robit.
Ja som tiez zverejnil par konstrukcii a clankov. Niektori studenti sa
slusne opytali ci to mozu pouzit a spravne citovali. Niektori
okopirovali celu stranku bez uvedenia zdroja.
A dokonca jeden inzinier zo ziliny okopiroval vacsinu mojich skript o
rozhlasovej stanici (vela stran) a este mi poslal mail ci mozem byt jeho
oponentom.
b.