PLL a STM32F030F4

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Pondělí Květen 19 07:31:30 CEST 2014

Dobrý den,
tak problém nakonec vyřešen. Myslel jsem, že je vadný kus,
tak jsem nechal stažený kmitočet a dál to něřešil.
Ale při testování funkce se pri spínání a rozepínání mikrospínače
na jednom vstupu (nevím, zda i na jiných) objevoval na resetu
jehlový impuls.
Po zkoumání jsem zjistil chybu při návrhu desky.
Zapomněl jsem připojit VDDA. Po připojení na +3.3V je vše OK.
Hodiny SYSCLK jdou bez problémů přepnout na 48 MHz, žádný puls
se na resetu neobjevuje.

HUDA