par dotazu na ATTINY 25

Neděle Květen 18 19:16:18 CEST 2014

Silabsy znám, ve firmě s nima děláme a mám s nima problém. Programovadlo
pro Silabs je tak navázané na Keil, že to pod ničím jiným nerozjedu a
zatím jsem nezaznamenal, že by nějaké univerzální programovadlo umělo
Silabs. Na Keil máme ve firmě jen jednu licenci a má ho na svém počítači
kolega. Já mám stařičkou verzi ještě pod Dosem a na to co dělám mi
vždycky stačil. Na Silabs se s tím nechytám a abych kupoval nový Keil,
zas tolik mě programování neživí. Proto jsem chtěl AVR - docela
pochopitelný assembler když znám 51 a občas je i v tom asm potřeba něco
napsat. Vývojový systém taky celkem snadno dostupný a pro relativně
jednoduchou aplikaci je i zadarmo. V žádném případě né PIC, tam je
všechno úplně jinak - ten snad vymýšleli ufoni :-) Ten Cypress snad taky
né, vyloženě jednoduché procesory s pár vývody mi tam chybí. Zkusím to
AVR a myslím že na to, co od toho chci, by mělo stačit.