Par dotazu k PoE, resp. PoE+

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Květen 18 13:40:03 CEST 2014

Zdravím,
  jj, to jistě, že v profi sítích se to takto přesně dělá, ale např. si dovedu
představit i detašované pracoviště firmy někde v budce nebo ve skladu s jedním
PC, jedním telefonem (který má interní switch, takže se dá PC zapojit přes
ten telefon) a VPN routerem, který obvykle PoE nemívá. Řešení s adaptérem není
sice o mnoho jednodušší než s injektorem, ale adaptér je přeci jen běžněji
a snáze dostupný (ikdyž... 48V adaptéry taky nemají v každé drogérii :-) ).
  Pavel