vikend - elektronky, explozie kondenzatorov a zhorete koaxialne vedenia

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Květen 18 12:44:22 CEST 2014

Já bych neřekl, že úspěchy jsou nudné - podle úspěchů se člověk může poučit,
jak se to dělá správně. Ale je toto jedno konkrétní řešení, které může mít
nějaké omezení nebo důvody. Ovšem neúspěchy je to, o čem se ve škole mluví v
dějepisu, ale až když to stojí za to. Takže dobře okomentovanej průšvih, se
zdůvodněním proč se to stalo, a co se udělalo, aby se to znovu nestalo a že
to potom bylo v pořádku, je ještě důležitější. Ono totiž principy proč
takhle doopravdy ne, jsou většinou obecnější.

Obrázky a komentáře se mi moc líbily
Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Sunday, May 18, 2014 11:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: vikend - elektronky, explozie kondenzatorov a zhorete koaxialne
vedenia

zalezi ake su prevadzkove naklady a aka sa vyzaduje spolahlivost a
dostupnost zariadenia. Pokial nevadi ked zhori stykac a vyroba nebude bezat
2 dni tak je to v poriadku. Pokial su prevadzkove naklady stvrt miliona eur
za hodinu tak tam bude chodit technik s termokamerou 2x za rok a kontrolovat
vsetky sroby :-) Tu je tiez par peknych prikladov zhoretych
vysokofrekvencnych kompoinentov z realneho zivota
https://indico.cern.ch/event/276274/session/4/contribution/4/material/slides
/0.pdf
Uspechy su nudne, preto sme dali autorom podmienku, ze kady musi ukazat
aspon jednu zhoretu vec :-)