vikend - elektronky, explozie kondenzatorov a zhorete koaxialne vedenia

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Květen 18 11:14:57 CEST 2014

zalezi ake su prevadzkove naklady a aka sa vyzaduje spolahlivost a
dostupnost zariadenia. Pokial nevadi ked zhori stykac a vyroba nebude
bezat 2 dni tak je to v poriadku. Pokial su prevadzkove naklady stvrt
miliona eur za hodinu tak tam bude chodit technik s termokamerou 2x za
rok a kontrolovat vsetky sroby :-)
Tu je tiez par peknych prikladov zhoretych vysokofrekvencnych
kompoinentov z realneho zivota
https://indico.cern.ch/event/276274/session/4/contribution/4/material/slides/0.pdf
Uspechy su nudne, preto sme dali autorom podmienku, ze kady musi ukazat
aspon jednu zhoretu vec :-)