par dotazu na ATTINY 25

Neděle Květen 18 11:00:49 CEST 2014

Idea byla vynechat u DCF přijímače ten přijímačový obvod, zesílený a asi
i krystalem filtrovaný signál z antény nacpat do ADC v něčem malém, 6
nebo 8 nohové pouzdro a pokud možno s malou spotřebou. Pokud tam bude
krystal, mohu použít i nižší samplovací frekvenci. Algoritmus výpočtu by
měl přispět k selektivitě toho krystalu na vstupu. Výstup bude
demodulovaná ASK, ten zavedu do 89C4051 :-) ve kterém mám už všechno
ostatní hotové. Proto se mi to malé ATtiny docela líbí. Nějaká 32 nohová
potvora (ATXMEGA) by tam byla zbytečná, těžko by se tam vešla navíc u
toho 89C4051 jsem dost pracně řešil (a úspěšně vyřešil) aby mohl být
kousek od feritky a nerušil jí. Proto chci něco s malým příkonem ...
předpokládám že i tedy s malými problémy ohledně rušení.