STM32F1xx vlastn bootloader

Neděle Květen 18 09:21:32 CEST 2014

Ja si naopak myslim, ze ta velka variabilita je naopak velmi vyhodna,
kazdy si vybere co mu vyhovuje a zakladni principy zustavaji stejne.
Vetsina se programuje v C s pouzitim dodanych knihoven, takze nejaka
detailni kompatibilita neni az tak podstatna.
Ja uz zkousel vsechno mozne, nakonec jsem asi definitivne zakotvil u
STM32 (co se tyce CortexM rady) protoze me jejich periferie vyhovujou
tak nejak nejvic, je to dostupne na eBay za par korun, ladici rozhrani
STLINK je na kdejakem boardu za par stokorun a par uz jsem jich dostal i
zadarmo, s OpenOCD funguje v posledni verzi uz taky celkem dobre (uz
nepouziva LIBUSB ale original ovladac)
NXP me tak nezaujalo, sice ten jejich SW LPCXpresso je zadarmo ale musi
se registrovat a aktivovat, coz jednou trvalo a byl z toho problem,
navic je na bazi Eclipse coz mi nedela dobre :-P Ale s OpenOCD by si to
melo taky rozumet. Atmel ani TI jsem uz nezkousel.