Kviz na vikend - svetlo na vvn vedeniach

Sobota Květen 17 16:45:58 CEST 2014

Ja teda nevidel fotku, ale u VVN se pouzivaji svazky vice vodicu pro
zvetseni prumeru, aby gradient napeti nezpusobil vyboj sam o sobe, ze?
Myslim ze pri priblizeni k vodici s VN nebo VVN musi svitit skoro
vsechno samo o sobe, nebot i osamoceny vodic kdekoli v prostoru ma
nejakou kapacitu proti zemi a tedy z nej tece jalovy proud.