Kviz na vikend - svetlo na vvn vedeniach

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 17 16:19:59 CEST 2014

 17.5.2014, 16:15:54

Na skole jsme dokonce pocitali, jaky je vliv Fe jadra u AlFe lan na
celkove ztraty v porovnani s lanem celohlinikovim. A prave s ohledem
na skinefekt to bylo mnohen mene nez by davalo pouhe porovnani
ohmickeho odporu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz