Kviz na vikend - svetlo na vvn vedeniach

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Květen 17 16:01:21 CEST 2014

Skin efekt na VN vedeních rozhodně vliv má (on průměr těch vodičů je docela velký a na velkých vzdálenostech se to prostě projeví). Ale fakt je že na tom pármetrovém kousku té tyče ke světlu to asi bude zanedbatelné.

Jakub Šerých