OT: MCUtresor - file storage

Kosta info na mcu.cz
Sobota Květen 17 15:19:56 CEST 2014

Zdravím,
tak mě zas jednou postihla myšlenka. Rád bych na MCU spustil aplikaci,
která by umožňovala uživatelům ukládat/stahovat soubory. Mám ověřen
programový přístup do 10TB cloudu v Číně. Rychlost je velmi dobrá a data
jsou na cloudu neveřejná.

Funkce by byla následující:
- registrovaný uživatel odešle soubor na MCU
- zde se soubor zazipuje a s náhodným a jedinečným názvem odešle do cloudu
- soubor na MCU se smaže
- uživatel dostane linky s doménou MCU na smazání souboru a na stažení
souboru
- co s těmito linky udělá již neovlivním

No a mé dotazy:
1) předpokládám, že se to ihned zneužije na warez, co za problémy mohu
očekávat?
2) i když sám nezveřejním žádný soubor a MCU bude pouze zprostředkovávat
službu třetího subjektu, bude MCU považován za šiřitele ?
3) jaké další problémy mohu očekávat?

Děkuji za odpovědi

--
S pozdravem