STM32F1xx vlastn bootloader

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Sobota Květen 17 08:29:17 CEST 2014

Zdravim mame nasledujici vysledek:
- bootloader ma vlastni tabulku preruseni
- bootloader bezi od adresy 0,
- vlastni aplikace ma vlastni tabulku peruseni
- vlastni aplikace je posunuta o x kbytu dal.

U vlastni aplikace se musi osetrit naastveni tabulky preruseni od jine adresy:
- ve vlastni aplikaci pri startu CPU,
- dale take z bootloader zakazat preruseni a ve vlastni aplikaci povolit,
- upravi se linker script pro vlastni aplikaci, flash script
a je to

Jirka