UNiverzalny LED segment driver

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Květen 16 22:11:00 CEST 2014

Dobry vecer,

> No, pokud by slo jen o ctyri 7-segmentovky pak by slo pouzit historicky
> SAA1064 na IIC sbernici.
> Pripadne Mouser vede sortiment AMS (ruzne budice).
> Prehled:
> http://www.ams.com/eng/Products/Lighting-Management/LED-Driver-ICs/AS1108

Toto je zaujimavy odkaz, dakujem za tip, pozriem si ho.

> Na pozadovane zadani bych to tak videl udelat si svou implementaci v
> nejakem oblibenem procesoru (napr. PIC).

Ja som sa skor rozhodol pre specializovane cipy preto, aby som sa vyhol
problemom s teplotou, su to prudove zdroje a maju optimalizovane emi, aspon
tie od Maxima. Toto vsetko je problematicke pri oblubenom mcu. Zial zatial
to vyzera tak, ze to bude asi dvojcipove, jeden cip na segmentovky a ledky,
a druhy univerzalny s konfigurovatelnymi io pinmi.

A.