ot. sbs2003 exchange příjem mailů z netu

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Květen 16 15:19:30 CEST 2014

Dobrý den,

Dostal jsme se exchange (sbs2003), která byla napadena a rozesílala spam.
Před incidentem vše ok. Odstranil jsem standardním postupem veškerý spam z
fronty, navrátil nastavení do původního nastavení.

Uvnitř domény mi pošta funguje

Ven z domény se maily odesílají

Ale dovnitř z netu do domény mi nepřijde žádný mail.

Tohle moc často neřeším, tak jestli tu není někdo znalý co kde poštelovat.
Už jsem to prošel snad 100x ale nikde mě nic nenapadá. S HW se nehýbalo,
router zůstal nastavený stejně, pokud se pře telnet spojím s
open83.208.153.168 25, tak je okamžitě Připojení k hostiteli bylo ztraceno.
Spustit průvodce se bojím, aby to nerozhasilo zase něco jiného. Nemáte někdo
nějaký nápad?

Míra