Par dotazu k PoE, resp. PoE+

Pátek Květen 16 13:55:09 CEST 2014

Že se na Gb používají všechny páry, to vím, ale to by nevadilo - jak jsem
to myslel, viz příloha.

Takže hlavní problém je v tom, že nemáte jistotu, jestli se ten konektor
bude shodovat se specifikací v DS. Jenže dokud to nebudete mít v ruce, tak
tu jistotu mít stejně nebudete - výrobce může na nějakou normu dlabat
stejně jako na vlastní datasheety ;)

P.K.