Re: Re[2]: Elektrocentrála

AZe aze na seznam.cz
Pátek Květen 16 11:03:27 CEST 2014

Proč to řešíte oklikou přes 230V AC?
Vidím to na malý 12V aku z auta, notes před DC/DC konvertor a pro to zařízení také není problém DC/DC měnič. Aku se dá dobíjet jak z auta, tak ze zmiňované centrály Matrix http://diskont-naradi.ekosik.cz/elektrocentrala-invertorova-matrix-d-pd-1000-karton-13/, u které je uvedeno “Elektrocentrála je vybavena dobíjením 12V”.
Žádných 230V sinus netřeba.
aze

From: hw na starhill.org
Sent: Friday, May 16, 2014 8:09 AM
To: HW-news
Subject: Re[2]: Elektrocentrála

Funguje to asi tak, ze máte 6 desek, na každém jsou 4 cívky připojené do čtečky RFID. Desky jsou od sebe 3-4m a jsou propojeny RS422. Řídící jednotka má v sobě AVR, nějaké EEPROM apod. Napájení je řešeno klasickým trafem a stabilizací na 12, 5 a 3.3V.
Požadavek na sinus vzešel z předloňské situace, kdy jsem k tomu připojil obyčejnou levnou UPS a při přepnutí na baterie to přestalo snímat. Z UPS lezly dle osciloskopu "Trosky. Pak jsem koupil lepší kousek, který už dával na pohled pěknou sinusovku a s ní už vše jelo správně. U obou UPS jsem si ten signál nahrál a v matlabu mi první UPS udělala spektrální mlhu, druhá pak velmi strmě padající násobky 50Hz, od čtvrté harmonické neznatelné.

JM.