Solar charger Silvercrest SLS 2200 Re: Solární nabíječka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 15 20:15:58 CEST 2014

Tak jsem to z cvicnych duvodu kuchnul:

http://www.cncnet.info/galery/2014-05-15%20Solarni%20powerbank%20Silvercrest/

Jsou tam zakerne dva sroubky pod tim panelem - panel jsem v rohu
nadzvednul spendlikem, pak nasunul trsatko, objel kolem dokola a pak
pouzil kreditku a tim strhnul tu oboustranku.

Baterie ma rozmer 75x52x7 a vesla by se 98x58x9 - horsi bude tu puvodni
pripadne strhnout z te oboustranky.

RV