Elektrocentrála

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Květen 15 16:01:54 CEST 2014

Zdravím,

já provozuju na olověnou baterku kameru pro ornitology na plovoucím
ostrůvku. Je tam IP kamera a wifi (na noc se to vypíná). 100Ah baterka
to vydrží tahat necelých 14 dní.
Nevěřím, že taková baterka by Vám ten NB nevydržela napájet tak 2 dny v
kuse. cena baterky je někde kolem 3500Kč bez DPH.
Budou s ní výrazně menší potíže než s centrálou.

kdo se chce podívat jak rybáci trpí v současné slotě co je na Moravě,
tak se moho podívat zde:

http://zapadlo.name/kamerao.html

Zapík