Re: Elektrocentrála

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 15 14:42:55 CEST 2014

 15.5.2014, 14:33:17

Netusim kolik zere ten snimac holubu, ale pokud nehodlate zaroven
nkodovat video, nebo parit nejakou tu gamesku, tak jste tu spotrebu,
pri pouziti alespon trochu rozumneho notasu prestrelil tak 2x az 3x.
Bezna autobaterka 55Ah *12V =650Wh. Takze pri odberu 65W, vystaci na
10h.
Ani ta elektocentrala vam na stanoviste nepribehne sama, k tomu
komplikace s provozem a o rad vyssi cena.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz