Re: Autonomní detektor plynu CO s displejem EI208DW

Čtvrtek Květen 15 00:19:07 CEST 2014

Vsechny tyto levne detektory jsou na jedno brdo a pouzivaji jeden typ
cinskeho cidla. Na ebay jiste sezenete to same kolem 150Kc s diplejem a
postovnym z PRCu. Vnitrek bude skoro jiste totozny s tim "Jablotronim"
Detekcni prvek u bateriovych cidel tj cidel bez vytapeni funguje jako zdroj
proudu kde s kazdym ppm CO stoupa proud o radove nA. Primo k cidlu se
pripoji zesilovac jako prevodnik I/U a u cidel s LCD je vedle kus asfaltu s
rizenim LCD a komparatorem.

Kvalitni bateriove cidlo mysleno onen detekcni prvek stoji sam o sobe primo
z tovarny cca 40$ (Figaro).