Autonomní detektor plynu CO s displejem EI208DW

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 14 21:10:38 CEST 2014

Loni na HAM burze v Holicích je někdo prodával za 300kč ale - tu verzi
bez displeje. Jedno jsem koupil ( jako plno dalších věcí které se "můžou
hodit" )
Ale dosud je v originální krabičce tak jak jsem ho přivezl :-(
Ale mám v plánu instalaci v koupelně, časem možná bude nějaká zkušenost.
Otestovat to půjde jednoduše sundáním odtahu z kotle :-)
  Trochu mi zarazila omezená životnost snad jen 5 let, ale za ty peníze :-)
Jestli  se to bude fungovat a budou na burze  i letos ( jako že snad jo,
měl toho plnou dodávku) určitě asi vezmu další kousky.