OT : dva VGA monitory k DEll Optiplex 330

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Květen 14 11:42:34 CEST 2014

Jinak mě celkem funguje i toto.
http://www.czc.cz/i-tec-usb-full-hd-adapter-trio-dvi-i-vga-hdmi_2/116707/
produkt?gclid=CMnRoeCPq74CFcLItAodj1cAgw

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
Komu: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 5. 2014 21:52:41
Předmět: OT : dva VGA monitory k DEll Optiplex 330

"

Dobrý večer,

mám k mému DELL  Optiplexu 330 připojeny dva monitory ke grafice na základní
desce, jeden přes původní VGA a druhý přes DVI kartu, taky od DELLu. Bohužel
v cca 30% případů systém
WXP Home při startu počítače ten digitální monitor prostě nenajde a on se
odpojí ( bliká kontrolka zapnutí a na nic nereaguje.) Jedinou pomocí je
vypnutí a nové zapnutí jak počítače , tak displeje.

( Samsung SynMaster 2032).  Přeinstaloval jsem několikrát drivery jak pro
grafiku na motherboardu tak pro monitor , ale je to pořád stejné a nějak mi
dochází trpělivost.

V počítači je volný slot PCIe, tak bych rád pořídil něajkou grafickou kartu,
která by uměla dva VGA monitory.  Nemám na to žádné specielní požadavky, jen
aby to chodilo se dvěma monitory v přijatelné kvalitě pro LCD  Samsung
Syncmaster 943 a 2032.

Nikdy jsem žádnou grafickou kartu samostatně nekupoval, takže bych
potřeboval poradit, co koupit.

Cena až tak nerozhoduje, předpokládám, že vzhledem k mým mírným požadavkům
by to mohlo být někde okolo 1000 Kč.

Nemáte někdo nějaké doporučení ?

--
Zdravi