Divna zavada OLED displaye

ToMaS H. tomas.hum na worldonline.cz
Středa Květen 14 10:27:05 CEST 2014

Podobne mi odesly prvni OLED co jsem mel pred lety, bouzel presne jsem se
nikde nedozvedel proc a proto jsem od nich i tenkrat upustil.
Na jednom ruskem webu psal ze to je spatne napeti na kontrast, ale ikdyz
jsem si daval pozor stejne odchazely.

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska, Divesoft" <prochaska na divesoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 14, 2014 6:43 AM
Subject: Divna zavada OLED displaye

Na OLED displayi (dvoupalcový CMEL C0201QILK, 220x176) se objevilo asi
sto nesvítících teček, vypadají, jakoby display někdo postříkal černou
barvou, ale žádná barva tam není (display byl vodotěsně/vzduchotěsně
schovaný za půlcentimetrovým sklem). Stalo se to u jediného kusu.
Nesetkal jste někdo s takovouhle závadou? Čím by to tak mohlo být
způsobené, třeba nějaký vnější vliv? Nic se mi o tom nikde nepodařilo
najít.

dík

Aleš Procháska