OT Modem ADSL

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Květen 13 13:55:44 CEST 2014

Ono když z jejich hlediska utratíte asi 5000Kč měsíčně za pevné+mobily,
tak Vás řadí do jiné kategorie a třeba tam je výměna modemu 2x do roka

zdarma bez ptaní, prostě řeknete nezdá se mi to chci novej a přijede technik

a vymění, vyzkoušenou 2x u zákazníka co na to měl nárok, ale chápu, že to
neřeší

nás co tam utratíme jen za net a maximálně pevnou a pár drobných....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: AZe <aze na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 5. 2014 11:30:01
Předmět: Re: OT Modem ADSL

"Petře dík, zatím probíhá těžké jednání s oním úžasným servisem outů, který
každou hodinu tvrdí něco jiného. Kolem půl desáté nabízeli modem Comtrend
VR-3026e v2 za nějakých 984Kč s DPH, nebo za stejnou cenu Zyxel 660HN.
Zvolil jsme Comtrend. Teď už prý jen Zyxel. Prý je ten Comtrend příliš drahý

a je na nás "moc" a prý by "nestíhal" (tvrzení technika outů). Nevím, co by
nestíhal. Rázně jdem Zyxel odmítl, Comtrend má mimo jiné dvě externí wifi
antény a až 100mW, Zyxel má jen interní. Comtrend prý jedině za 1799, nebo
si jej mám koupit na Aukru (skutečně, doporučení jedné operátorky outů). To
je firma, panečku. Kdopak ji tady chválil, jaký že má servis??
aze