OT Modem ADSL

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Květen 13 12:52:09 CEST 2014

mam ohovoreny zyxell od telekomu (priloha), iny - menej ohovoreny -
zyxell vlastny, byvam tak daleko od dslam-u ze v profile 8540/571/adsl2
sa telekomackemu technikovi nepodarilo pripojit s jeho testerom...

fungujem bez problemov, so splitrom ci bez neho, teraz 11520/571/adsl2+
nejake kablikove pc/sat/tv, bezdrat (n-150) ntb/tlaciaren/mobil, pristup
aj zvonku a uptime sa nuluje len po vypadkoch napajania - dsl bez
problemov - klop klop na celo

ale o operatormi dodavanych zariadeniach (vratane mojho zyxellu) si tiez
myslim svoje

Robo