OT: Termotiskárna Zebra se zasekává

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 13 12:37:36 CEST 2014

Děkuji za reakci. Já to právě nechápu - tiskárny jsou nové, pásky
originální, stejný problém mají všechny. Než budu tiskárny (máme jich 8)
znovu reklamovat, chtěl bych se ujistit že nedělám nějakou školáckou
uživatelskou chybu. Ještě zkusím napsat výrobci.

Některé tiskárny (třeba Datamax) měly volič, jímž se dalo napnutí pásky
regulovat. Tady jsem nenašel nic.

JMN