OT Modem ADSL

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Květen 13 11:40:08 CEST 2014

Problém padajících routerů ADSL jsem řešil dlouho, Zyxel, LinkSys, DLink
.... neúspěšně. Pak jsem se naštval, koupil jsem Tp-link Tl-WDR4300?
jako router a LinkSys co padal, používám pouze jako jako ADSL modem,
spojení ale řídí router jako WAN (PPPoE) připojení k LinkSysu.

Zatímco před tím byl problém se zasekáváním i vícekrát denně a nebyla
jiná možnost, než vypnutí LinkSysu, dnes je to v pohodě i více dní a
pokud je výpadek, spojení se obnovuje samo a rychle.
Dnešní stav - uptime WAN (modemu) 9 dní.

S pozdravem
  Oja

--
*Ondřej Janovský