OT Modem ADSL

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 13 11:36:37 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 13.5.2014 od AZe:

> Petře dík, zatím probíhá těžké jednání s oním úžasným servisem outů,

Klidně dej vědět, půjčím ti, co mám, jestli to najdu. Ale něco bych
snad najít měl, protože mám tušení, kde to mám :-). Ale nemám s WiFi,
já jsem měl (a mám) WiFi vždy oddělené od routerů, abych je mohl
samostatně ovládat.

Mimochodem, zkontroluj si také splitter, má docela zásadní vliv. Tuhle
u zákazníka mi vůbec nefungovat router bez splitteru (ač tam
samozřejmě žádný telefon připojený nebyl) a také ten splitter může být
blbý...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem