Pohon garazovych vrat

IvanHW ivanhw na centrum.cz
Pondělí Květen 12 23:50:33 CEST 2014

Díky, ale tahle elektronika je docela hloupá. Nastaví se doba a (možná) síla
a motor je prostě po tu dobu v chodu.

V létě se ta vrata otevřou a ještě třeba 1 vteřinu pracují, i když jsou už
otevřená naplno (stejně při zavírání).

V zimě to vychází skoro přesně.

Když to zjednoduším, tak se nastaví jen doba chodu. Vrata mají protizávaží
(žádné protipružiny),

takže potřebná síla je zhruba stejná nahoru i dolu. Motor má v sobě spojku,
takže se dá oddělit od vrat

(např. při ztrátě napájení). A teď pracuje stejně (špatně) ať vrata ovládá,
nebo běží sám- bez zátěže.

Ale teď není problém, že by pracoval krátce, ale že se pootevře a hned zase
zavře. Jakoby začala pracovat nějaká

ochrana, která dříve nepracovala (BREAK?).

Nedaří se mi sundat PCB desku z vrat, třeba bych zezadu viděl něco
ohořelého.

Díky Ivan