OT Zneužití embosované platebné karty?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Květen 12 21:22:51 CEST 2014

Problém bude v napojení těch platebních systémů (Paypal, Paysec, ...) na
řídící systém čerpací stanice. Prostě aby se ta platba spárovala s Vaším
daňovým dokladem a aby to tam obsluze rovnou vyskočilo, že je to
uhrazeno. Ochota tedy musí být na dodavateli řídících systémů ČS. Sám
jste vypsal několik platebních systémů, takže bych řekl, že tudy cesta
moc nevede.

Martin Hanek