OT Zneužití embosované platebné karty?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 12 21:22:52 CEST 2014

Ano, mnohdy by to bylo idealni, taky se mi povedlo natankovat a po
natankovani zjistit, ze jsem nechal kompletni doklady vcetne karty doma
(doklady zapomenout umim, telefon za poslednich deset let tak dvakrat).

Jinak trochu mimo tema - dneska mne prekvapili v Alze, kupoval jsem
nejaky TV tuner a protoze mam pobocku skoro u baraku (Horni Pocernice),
tak si tam jezdim veci vyzvedavat osobne. Jen u nich nerad platim kartou
a rad pouzivam platebni automat, takze platim v hotovosti. Ale dneska
jsem jako na potvoru nemel penize, tak jsem "objevil" (ach, ty moje male
Ameriky...) ze jedna z moznosti, jak u nich zaplatit, je PayPal. Tak
jsem ho vybral, zaplatil a jen jsem se divil, ze to bylo bez jakekoliv
prirazky, poplatky PayPalu zjevne sly k jejich tizi. Prijemne prekvapeni
- takze jak je videt, ono by to slo, jen chtit...

Pavel Kutina