Vikendovka

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 12 01:37:01 CEST 2014

 12.5.2014, 1:31:53

Hmm, zajimave. Ale uz od zacatku me zarazely ty rodine domky v tesne
blizkosti.
Ja bych barak tesne vedle takoveho monstra nechtel, ani kdyby to byl
sklenik s orchedejama, natoz nejakej chemickej fujtajbl.
Co tam bylo driv ? skladka nebo baraky - vypadaj celkem nove ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz