*****SPAM***** Re: Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Květen 11 15:51:14 CEST 2014

Ještě bych potřeboval poradit jaký používáte Gerber viewer. Stáhl jsem
Gerbv 2.6.1 z http://geda-project.org/
ale padá to na chybu W XP.   Jedinou podmínbkuo je funkce pod W XP a práce
s daty KICADu pro účely kontroly objednávky.
Už jsem objednal a zaplatil, data vygeneroval ale ještě jsem to chtěl přes
Gerber viewer zkontrolovat.
Na netu je těch prohlížečů několik, nechce se mi ale zkoušet všechny .