*****SPAM***** Re: Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Neděle Květen 11 11:34:57 CEST 2014

Vyuzil jsem uz asi 5x, podklady generuju z KiCadu a neni s tim problem.
Kvalita dost slusna, radsi bych nesel pod 0,2mm motiv a 0,4mm diry ale
je mozne, ze dobre dopadne i 0,15/0,3 jak maji tusim limity v podminkach.
Potisk je take slusny, jednou byly trosku ujete diry u nekterych desek o
cca 0,1mm, ale jeste se vesly a funkcne OK.