DIY galvanické cínování - umíte někdo?

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Pátek Květen 9 18:58:59 CEST 2014

To nie ale chemiu na to mam 30km od mojej aktualnej lokality tak si
presne neviem spomenut tusim to bol Fe(NO_3 )_3 ale nie som si isty. Da
sa to celkom slusne dohladat cez google a mnozstvo patentov.
Sluzilo to stripovanie vytvorenej intermetaliky ktoru cista hno3 zerie
vraj trochu neochotne.
Na retardaciu stripovania cistej Cu tam bol este mercaptobenzotriazol
ale nemal som pocit ze by realne pomohol.
Pri stripovani cinu taktouto domackou chemiou mi platilo ze ta lazen
neodpusta a tu med zerie ked sa na nu dostane. Ulohou mna ako obsluhy
vzdy bolo povedat rychlo von a supnut to do niecoho mierne alkalickeho
nech sa to co najskorej zneutralizuje.

Upozornujem nie som chemi a pristupoval som ku vsetkemu maximalne so
znalostami chemie zo zakladnej skoly a trochou alchymizmu.
PA