Lokalizace s androidem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 7 23:04:07 CEST 2014

A jste si jisty, ze to ten borec vycetl ze sitoveho provozu?
Zvlast kdyz (jak pisete) se legalni uzivatel nemohl pripojit, takze
tam asi zadny velky provoz nebyl?
Jestli to nebyl nahodou nejaky hack vedlejsim kanalem. Napr.
nektere routery to mely blbe ulozene, a dalo se k tomu dostat
nejak zvenci. Ale to neni chyba wpa, je to problem konkretniho
routeru, ktery si proste nechranil informace, ktere v nem jsou
ulozene. A navic to myslim chtelo, aby ten clovek tam na
chvili mel pristup, aby to z neho vytahal.

Kdysi jsem se tim taky bavil (tak 3 roky zpet). Docela jsem zkousel
vsechny v te dobe aktualni SW, a predtim i potom povazuji reci
o "prolomeni nejnovejsich metod zabezpeceni v minutach" za
mestskou legendu.

PL

******************************

From: "Robert Baranka" <hwlist na centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 07, 2014 10:49 PM
Subject: Re: Lokalizace s androidem

Co sa tyka wep, ale i wpa(tkip), boli softy (dokonca na win-mobile), ktore
to vedeli velmi rychlo.
Mal to jeden chalan v nejakej, uz vtedy (bolo to pred par rokmi) starej
sunke a na wep sa pripajal snad rychlejsie, ako znaly kluca :-)
Co ma ale nemilo prekvapilo, ked sa pripojil na ap so zapnutym wpa1+wpa2
(tkip). Bola z toho trosku "zla krv", lebo veducej synacik nevedel kluc a
tak sa nepripojil a jeho kamarat si pokojne surfoval. Odvtedy pouzivam len
ciste wpa2 (aes), to by s dostatocne dlhym a "pestrym" klucom mohlo odolavat
dost dlho. Ale na YT su videa (fake?), kde to chalani zvladaju v minutach...
Zial k blizsim informaciam som nedostal.
Robo