OT skoro vikend

balu@home balu na k-net.fr
Středa Květen 7 20:05:03 CEST 2014

No toto je kompaktna verzia, spracovava signal z dvoch senzorov a budi
dva korekcne systemy. Do LHC pojde 6ks takejto dosky, 4x ciastocne
osadena verzia pre spracovanie signalu zo 4 senzorov bez DA prevodnikov.
Predspracovane data sa poslu po gigabitovej linke do dalsich dvoch
dosiek bez AD prevodnikov, ktore spracuju signal a vybudia dva korekcne
systemy. Tam sa nam uz nepodarilo vsetko napchat na jednu dosku, treba
ich 6 (krat 4 systemy).
b.