OT skoro vikend

balu@home balu na k-net.fr
Středa Květen 7 20:00:51 CEST 2014

Zmestilo sa len na 10 vrstiev, z toho je signal mozno prekvapivo vedeny
len v styroch vrstvach. Tym ze je fpga plne konfigurovatelne a u ram
pamati na poradi adresy a dat nezalezi to vyrazne zjednodusi routovanie.

Co je zaujimavejsie je pocet sucistok na doske. Je to skoro plne
digitalny obvod a ked vidim v zozname materialu ze C851 tak mam divny
pocit :-) 98% su vsetko blokovacie C.

System sa sklada z troch dosiek. Tato, dalsia kompletna doska je
vysokofrekvencny vektorovy demodulator a tretia su ledky a testovacie
body na prednom paneli. Navrhy dosiek sa daju vidiet na internete
https://edms.cern.ch/nav/eda-02917
schemy uz z nejakeho dovodu nechcu robit verejne pristupne.

b.

>>> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/tom2.JPG