Lokalizace s androidem

Středa Květen 7 17:36:30 CEST 2014

No me tak nejak prekvapily windows 8.1 pri instalaci (asi je to uz
dlouho samozrejme ale... ;-) )
Pri instalaci jsem zadal svuj ucet u google, zatim jsem nezkoumal co a
jak si to spojilo ale pri instalaci druheho pocitace a zadani stejneho
uctu se proste zkopirovalo vsechno nastaveni, IE zastupci, hesla a nevim
co jeste evidentne z nejakeho serveru zcela automaticky...
Me to nejak nevadi, docela to potesilo ze mam vsechno identicke bez
prace, ale uz clovek fakt asi neunikne nikde...