Lokalizace s androidem

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Květen 7 13:50:28 CEST 2014

Ona se situace změnila před pár lety. Do té doby uměli operátoři
vyhodnocovat polohu jen podle toho, které BTS telefon chytily, takže
výsledkem byl průnik několika ploch pokrytí signálem. Dneska umí
vyhodnotit i zpoždění signálu, takže výsledek je daleko přesnější i mimo
města.

JMN