Lokalizace s androidem

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Květen 7 12:55:43 CEST 2014

v texte

Dňa 7. 5. 2014 12:13 Zuffa Jan  wrote / napísal(a):
> Ziskat heslo a kluc na wifi je otazka par minut ak nie stacia aj free hotspoty
par minut? wpa2 aes? pisete slovensky, prijimam pozvanie na
demonstraciu, AP nastavujem ja

> Ak sa vas "niekto" rozhodne sledovat,
> ako prve oznami operatorovi ze vam nema uctovat
> datovy prenos. To je ten najmensi problem
super, ja mam problem dohodnut si pomarancom akceptovatelnu cenu, ak mi
vybavite net zadara, dam vam pisomny suhlas na "tracking" mojho telefonu
predpokladam, ze mi neprezradite kto sa skryva za tajomnym "niekto"

> Modifikovany fw vo svojom telefone pravdepodobne nezistite ak nie ste profik
modifikovany - ano, o jednu sa postaral SE pre seba a o druhu pre orange
par aplikacii mam nainstalovanych, ale nemyslim si, ze niektora z nich
si upravovala fw - z pricipu neinstalujem aplikacie, ktore chcu pristup
k hw, ktory nepotrebuju

> Na wifi lokalizaciu existuje nejaky free projekt. Ziadne udaje z AP nepotrebujete, tie ma provider.

mam dsl od telekomu, wifi mam vlastne, ako sa dostali udaje o nom do
databazy telekomu?
to skor verim tomu googlu a streetview, teda ak ap dociahne az na ulicu
- neskusal som

> Ale naco to vsetko ked operator ochotne poskytne vsetko co je pre to potrebne.
myslim ze diskusia nesla o tom, co dokazu viac ci menej tajne sluzby,
ale o tom, vdaka comu je mozne urcit polohu aj bez GPS a na to stacia BTS-ky
staci ak pan K.M pojde s tym svojim telefonom na miesto, kde je k
dispozicii len jedna a presnost ho prekvapi

> Jedine spolahlive riesenie je vybrat bateriu :)
nesuhlasim,
1.) z niektorych nejde vybrat
2.) ak je moja paranoja dostatocna, mozem verit aj tomu, ze mam jednu
LiPol medzi vrstvami dps
takze jedine spolahlive riesenie nam ukazala i.b.

> j.

Pan Zuffa neberte ma v zlom.
Robo

PS Pred par rokmi som tvrdil, ze CIA/KGB/MOSSAD/... moze Googlu len
ticho zavidiet. Teraz tvrdim, ze Facebooku zavidi aj Google, a to
vacsinu informacii prezradili uzivatelia sami :-)