Lokalizace s androidem

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Květen 7 12:13:41 CEST 2014

Ziskat heslo a kluc na wifi je otazka par minut ak nie stacia aj free hotspoty

Ak sa vas "niekto" rozhodne sledovat,
ako prve oznami operatorovi ze vam nema uctovat
datovy prenos. To je ten najmensi problem

Modifikovany fw vo svojom telefone pravdepodobne nezistite ak nie ste profik

Na wifi lokalizaciu existuje nejaky free projekt. Ziadne udaje z AP nepotrebujete, tie ma provider.

Ale naco to vsetko ked operator ochotne poskytne vsetko co je pre to potrebne.

Jedine spolahlive riesenie je vybrat bateriu :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Robert Baranka
Sent: Wednesday, May 07, 2014 11:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: Lokalizace s androidem

Uz som sa bal, ze to ide aj bez mojho pricinenia...

wifi predpokladam funguje stale rovnako, teda na legalne pripojenie musi byt k dispozicii bud nejaka free, alebo prihlasovacie udaje, a tie sa same nezistia

gsm/umts/lte vyzaduje urcitu sucinnost s mobilnym operatorom - platbu za data - a pokial sa (v mojom pripade) orange nedohodol s googlom (ci inym sledovacom), co nemusi, lebo ma dostatocne presne udaje z bts-iek, tak by som si tieto prenesene data vsimol na fakture :-)

ale netvrdim, ze taketo aplikacie nejestvuju, len si myslim, ze podstatne jednoduchsie by bolo spytat sa priamo uzivatela - poznam takych, ktory by pokojne poskytli aj udaje o bankovom ucte nielen o svojej polohe

a co sa tyka lokalizacie v budove, asistovana (A-)GPS v mobilnych telefonoch vyuzivaja udaje z bts-iek, mohla by aj z wifi (AP), len si myslim, ze maloktore AP ma udaje o svojej polohe.

Robo