Lokalizace s androidem

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Květen 7 11:58:11 CEST 2014

Dobry den,
ja pouzivam na zaznam trasy RunKeeper
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fitnesskeeper.runkeeper.pro
na Marketu je podobnych aplikaci hodne: RunTastic, Endomondo,
RunKeeper,...
Urcovani polohy by melo byt pres, GPS, BTS a WiFi.
Pokud mate strach z odesilani, nebo jen nechcete plytvat mobilnim
internetem, dejte si do mobilu firewall a GPS aplikaci zakazte. Ja
pouzivam DroidWall
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.googlecode.droidwall.free
a mesicne mi setri desitky MB mobilniho FUP, mam vypnute vsechny
synchronizace krome kalendare a mobilu. Jenom musite mit root, ale to
neni problem.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl