Vlaknove LED zarovky

Martin Patka hwmp na semily.net
Středa Květen 7 00:36:57 CEST 2014

Zdravim,

v mistní prodejně elektromateriálu měli podobnou žárovku vystavenou,
zkusil jsem ji koupit (ecolite.cz, LED8W-RETRO/A60/E27) a řekl bych,
že udávaná svítivost srovnávaná s 75W žárovkou by +- mohla odpovídat.
Oproti LED-žárovkám z číny (válcovým) má subjektivně lepší "všesměrovost".

Jak je to chlazené nevím, ale nějaký přenos tepla na baňku tu existuje -
je zahřátá, ale ruka se na tom udržet dá. Že by nějaký tepelně vodivý plyn ?

Svítí celá "plocha" těch "vláken", takže předpokládám, že to bude nějaká
série LEDek v délce cca 3cm.

Akorát se mi nelíbí barva světla, je hodně žlutá, udávají 3000K, ale
připadá mi, že klasická žárovka měla teplotu světla větší....
Nebo jsem si už možná zvykl na "studeně bílé" světlo těch čínských LED....

Zatím nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator